کرونا، دوباره انگلیس را قرنطینه کرد

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از سومین تعطیلی و قرنطینه در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در سخنرانی تلویزیونی خود گفت: نوع جدید ویروس با سرعت نگران کننده‌ای در حال انتشار است و بدیهی است که به سومین تعطیلی ملی نیاز است.

از روز سه شنبه، مدارس انگلیسی به دورکاری روی می‌آورند و فقط فرزندان نمایندگان مشاغل "کلیدی" (پزشکان، مددکاران اجتماعی، آتش نشانان، افسران پلیس، پیک ها، فروشندگان و غیره) می توانند به مدارس بروند. ساکنان منطقه مجاز به ترک خانه های خود فقط برای پیاده‌روی، رفتن به پزشک و فروشگاه هستند و به افرادی که بیماری‌های مزمن شدید دارند توصیه می‌شود که به هیچ وجه از خانه بیرون نروند. تعطیلی فعلی شبیه بهار است و بسیار سخت‌تر از ماه نوامبر است.

جانسون گفت: شما باید اکنون قوانین را شروع کنید و از روز چهارشنبه، هنگامی که پارلمان تشکیل جلسه می دهد، این به قانون تبدیل می شود.

منبع: اسپوتنیک

انتهای پیام/

ارسال نظر