صدرنشین لیگ برتر والیبال شکست خورد / آذرباتری ارومیه همچنان می‌بازد

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین همراه بود.

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از این دیدارها، تیم شهداب یزد موفق شد ۳ بر یک فولاد سیرجان صدرنشین را شکست داد.
یزدی‌ها در این دیدار موفق شدند ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند و تنها در ست دوم با نتیجه ۱۵ بر ۲۵ به حریف خود باختند.
با این نتیجه تیم شهداب یزد با ده برد و ۲۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و فولاد سیرجان ایرانیان موقتا در صدر جدول باقی ماند.

اما در دیگر دیدار این هفته، بازی آذرباتری ارومیه برابر خاتم اردکان ۳ بر صفر شکست خورد.
نماینده قعرنشین ارومیه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به حریف خود باخت.
آذرباتری ارومیه با این شکست همچنان با یک برد و ۴ امتیاز در رده آخر جدول ۱۴ تیمی قرار دارد و تیم خاتم اردکان با کسب چهارمین برد فصل خود و با ۱۴ امتیاز به رده دهم صعود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر