نتیجه شکایت ۱۲ بازیکن لیگ برتری از تیم‌های والیبال

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکایت ۱۲ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها را بررسی و حکم «آزاد بودن» آن‌ها را برای عقد قرارداد با باشگاه‌های دیگر صادر کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به ریاست فرخی در دو نشست در روزهای شنبه و دوشنبه (۶ و ۸ دی ماه) خود، شکایت ۱۲ بازیکن و مربی از تیم‌های پیکان تهران، خاتم اردکان و آذرباتری ارومیه در لیگ برتر مردان و مس رفسنجان و سامسونگ قائم‌شهر در لیگ دسته یک را مبنی بر دریافت نکردن ۵۵ درصد قرارداد تا نیم‌فصل، با استناد به ماده ۴۲ آئین‌نامه برگزاری رویدادها و انضباطی بررسی کرد.

کمیته انضباطی با اعلام ختم رسیدگی به شکایت این بازیکنان و مربیان، با جدایی آن‌ها از باشگاه‌ها موافقت کرد و نامبردگان زیر می‌توانند در نیم‌فصل دوم با باشگاه‌های دیگر مبادرت به عقد قرارداد کنند.

فهرست این بازیکنان و کادر فنی به قرار زیر است:

۱- فرشاد سعیدی کمک‌مربی تیم خاتم اردکان
۲- علیرضا طلوع‌کیان سرمربی پیکان تهران
۳- محمد امین شاکری مربی پیکان تهران
۴- وحید والی بازیکن آذرباتری ارومیه
۵- امیر صمدی بازیکن مس رفسنجان
۶- عارف مرادی، فرهاد ملابهرامی، مسعود محمدزاده‌ها، طاها نیاسی، محمدحسین نوربخش، علی عفت‌دوست و زید یحیی‌زاده از تیم سامسونگ قائم‌شهر

انتهای پیام/

ارسال نظر