امتحانات دانشگاه‌ها هم غیرحضوری شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غیرحضوری برگزار شدن امتحانات پایان ترم بهمن ‌ماه ۹۹ دانشگاه‌های سراسر کشور خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، منصور غلامی در مورد برگزاری پایان ترم در دانشگاه‌ها گفت: امتحانات در شرایط فعلی در همه دانشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان از سرگیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه‌ها نیز تصریح کرد: تصمیم‌گیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش‌های حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

 غلامی یادآورشد: هر زمانی که ستاد اعلام کند، دانشگاه‌های ما بلافاصله آماده استقبال از دانشجویان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر