کلیه امتحانات حضوری دانش آموزان تهرانی لغو شد

امتحانات حضوری دانش آموزان تهرانی در تمامی پایه‌ها لغو شد.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا زالی در جمع اصحاب رسانه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا تقریباً تمام امتحانات حضوری دانش‌آموزی لغو شده است.

وی افزود: حضور کلیه دانش آموزان به صورت کامل حتی برای پایه های اول و دوم نیز منتفی است.

وی در رابطه با شهر تهران، گفت: شهر تهران چون در شرایط نارنجی به سر می‌برد و فعالیت‌های حضوری مدارس جزو محدودیت های کرونایی است، بنابراین در تهران آزمون‌ها و امتحانات، مجازی و غیر حضوری باید برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر