کوشکی با استقلال تمدید کرد
باشگاه استقلال با علیرضا کوشکی برای دو فصل دیگر به توافق رسید.
به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا کوشکی بازیکن تیم استقلال برای حضور دوباره در این تیم با مسئولان باشگاه به توافق اولیه رسید.
با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است مسئولان این باشگاه با مهرههای تاثیرگذار خود در فصل گذشته مذاکراتی را انجام دادهاند.
کوشکی از روز جمعه به تمرینات استقلال اضافه شده تا کارش را زیر نظر کادر فنی برای فصل جدید لیگ برتر آغاز کند.
انتهای پیام/
ارسال نظر