انصراف باشگاه گل گهر سیرجان از تورنمنت ۳ جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی

باشگاه گل‌گهر سیرجان به صورت رسمی از تورنمنت ۳ جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی انصراف داد.

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه گل گهر سیرجان از تورنمنت سه جانبه که بین تیم‌های پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر برای تعیین سهمیه آسیایی صورت گرفته بود انصراف داد.

به نقل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، معاون این باشگاه یک بار دیگر بر موضع اتخاذ شده باشگاه تاکید کرد و گفت: موضع ما از اول شفاف بود. ما در هیچ تورنمنتی که خارج از چارچوب مصوبات رسمی فوتبال کشور تعریف شده باشد شرکت نمی‌کنیم. این یک موضع احساسی نیست، یک موضع کاملاً قانونی است. ما در جام حذفی حضور داریم و اگر قرار است سهمیه‌ای از مسیر رقابت میدانی تعیین شود، آن مسیر همان جام حذفی است که هنوز قهرمان خود را نشناخته است. ما آماده‌ایم در همان فضای رقابتی که از پیش تعریف شده، خودمان را اثبات کنیم.

او همچنین گفت: از مسئولان محترم فدراسیون و سازمان لیگ هم تقاضا می‌کنیم رای کمیته انضباطی را جدی بگیرند و از کمیته استیناف بخواهند در اسرع وقت رای را صادر کند. اگر رای تایید شد، گل‌گهر سهمیه‌اش را دارد و ماجرا تمام است. اگر نقض شد، جام حذفی را کامل کنید. هیچ کدام از این مسیرها نیاز به اختراع یک تورنمنت جدید ندارد که باشگاهی که هیچ شانسی برای سهیمه نداشته آن را عادلانه بخواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر