سرمربی بلزیک: مقابل ایران خوب نبودیم
سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک پس از تساوی این تیم برابر ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت.
به گزارش مملکت آنلاین، رودی گارسیا سرمربی بلژیک پس از تساوی بدون گل این تیم برابر ایران در دومین دیدار در جام جهانی ۲۰۲۶، گفت: در خط حمله کارایی لازم را نداشتیم. انتظار چنین بازیای را داشتم،۷۰ درصد مالکیت توپ، تعداد زیادی سانتر و شوت داشتیم و به هدف زدیم؛ اما دروازهبان را به اندازه کافی آزمایش نکردیم. بازی با ۱۰ نفر هم تغییری ایجاد نکرد.
وی افزود: قبلا هم مسابقاتی مانند بازی با ایران داشتهایم و معمولا حداقل سه گل زدهایم. این بخشی از شروع سخت ما در جام جهانی است.
گارسیا یادآور شد: گاهی اوقات، کمی مردد به نظر میرسیدیم. با این نتیجه باید در بازی نیوزیلند پیروز شویم.
تیم ملی فوتبال بلژیک با کسب دومین تساوی، ۲ امتیازی شد و پس از ایران در رده دوم گروه G پس از ایران قرار گرفت. بلژیک در آخرین بازی روز ششم تیر به مصاف نیوزیلند میرود.
انتهای پیام/
ارسال نظر