تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از ابتدای خرداد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از تغییر ساعت کاری ادارات استان از ابتدای خرداد ماه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، جلیل بالایی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در ادارات و دستگاه‌ها، افزود:  با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف بهینه انرژی استان و موافقت استاندار کرمانشاه، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ابتدای خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده و ادارات موظف به خاموشی سیستم سرمایشی پس از ساعت اداری هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانک‌های استان کرمانشاه نیز آغاز شده است، گفت: ساعت کاری بانک‌های استان از ۲۰ اردیبهشت به ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است و ساعت خدمات‌دهی بانک‌ها به مراجعان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر