درآمدزایی ۲۳۳ میلیارد تومانی استقلال از دو قرارداد تبلیغاتی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در نامههایی به فرابورس از دو قرارداد تبلیغاتی در مجموع به ارزش ۲۳۳ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش مملکت آنلاین، علی تاجرنیا مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در نامههای جداگانهای به مدیر نظارت بر ناشران پایه فرابورس ایران از دو قرارداد اسپانسری برای باشگاه محبوب پایتخت خبر داده است.
بر اساس نامه شفافسازی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، قرارداد ۲۳۰ میلیارد تومانی این باشگاه با یک شرکت تبلیغاتی در خصوص اختصاص فضاهای ورزشی و کیت ورزشی باشگاه به این شرکت برای فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال (۱۴۰۵ - ۱۴۰۴) و قرارداد دوم با یک مؤسسه فرهنگی در حوزه تبلیغ صرفهجویی در مصرف برق به ارزش ۳ میلیارد تومان به مدت ۴ ماه از ابتدای شهریور تا پایان آذر ماه است.
انتهای پیام/