یک مهاجم استقلالی به شمس آذر پیوست

وینگر اسبق استقلال که فصل گذشته در ملوان توپ می‌زد، به شمس آذر پیوست.

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه مسیر آماده سازی و تقویت تیم شمس‌آذر برای فصل جدید، بهنام برزای، بازیکن باتجربه اسبق تیم‌های نفت آبادان، ملوان بندرانزلی، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و استقلال تهران به جمع سبزپوشان قزوینی اضافه شد و در توافق با این باشگاه قراردادش را به مدت دو فصل به امضا رساند.

شمس‌آذر در هفته اول لیگ برتر باید به مصاف استقلال خوزستان برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر