کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال جریمه شدند

باشگاه استقلال از جریمه ۱۰ درصدی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، با تصویب هیات مدیره باشگاه استقلال، به دلایل نتایج ضعیف اخیر تیم فوتبال این باشگاه، از قرارداد کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال ۱۰ درصد به‌عنوان جریمه کسر خواهد شد.

تیم استقلال روز گذشته مقابل هوادار به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر