دستگیری عاملان تیراندازی در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری عاملان تیراندازی در اهر خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ حسین عبدی با اعلام این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر اختلاف ملکی بین اهالی دو روستای همجوار در شهرستان اهر  و تیراندازی با سلاح شکاری که منجر به مصدومیت تعداد ۶ نفرشده، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعداد شش نفر از طرفین درگیری بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری مصدوم و به مراکز درمانی انتقال شده‌اند. 

عبدی بابیان اینکه، ماموران با بررسی‌های اولیه شش نفر از عوامل نزاع و تیراندازی را شناسایی و دستگیر کرده‌اند، گفت: باحضور ماموران آرامش در حال حاضر در هر دو روستا برقرار و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر