در تربت جام، گازگرفتگی ۱۱ عضو یک خانواده را راهی بیمارستان کرد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت‌ جام گفت: مسمومیت با گاز co در یکی از روستاهای تربت جام، ۱۱ نفر اعضای یک خانواده را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، علی لطفی افزود: حادثه‌ یاد شده در یک منزل مسکونی روستای «چاه مزار سفلی» از بخش «جلگه موسی آباد» رخ داد که ساعت ۱۸ به اورژانس اعلام شد.

وی ادامه داد: همه مددجویان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس به منظور مراقبت‌های تخصصی به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر