استقلال دو بازیکن ۱۸ ساله جذب کرد

باشگاه استقلال تهران از پیوستند دو بازیکن تیم ملی نوجوانان به تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امیر محمد مردی مهاجم تیم کیا و مهدی بهرامی‌نژاد هافبک میانی و تهاجمی باشگاه دوستی‌مهر، با عقد قراردادهایی پنج ساله به استقلال پیوستند.

این دو بازیکن ۱۸ ساله هستند و هر دو سابقه دعوت به تیم ملی نوجوانان کشور را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر