دو کشته در سقوط جرنقیل در پتروشیمی رازی

ساعت ۱۰:۲۳ صبح جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که بنا به گفته دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره)، علت حادثه سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی در دست بررسی است.

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ساعت ۱۰:۲۳ صبح جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

گفتنی است این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

تکمیلی

محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۳ صبح جمعه (۳۱ فروردین‌ماه)، حادثه‌ای در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد که دو نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: مسئولان این پتروشیمی علت این حادثه را بر اثر شکستگی بوم و سقوط یک دستگاه جرثقیل در اسکله شماره ۶ پتروشیمی رازی اعلام کردند.

جعفری اصل گفت: با حضور بازپرس دادسرا در محل حادثه، دستورات لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.  

انتهای پیام/

 

ارسال نظر