شهرستان نقده هم صاحب هتل می‌شود

فرماندار شهرستان نقده از کلنگ‌زنی اولین هتل این شهرستان، فردا، شنبه، یازدهم فروردین خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد نوبخت‌نیا اظهار کرد: مراسم کلنگ‌زنی اولین هتل شهرستان نقده با سرمایه‌گذاری خصوصی در روز شنبه یازدهم فروردین برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم کلنگ‌زنی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی و تعدادی از مسئولین شهرستانی ترتیب پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان نقده گفت: دولت مردمی و فرمانداری به‌شدت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کنند، زیرا این امر جزو سیاست‌های کلیدی و اولویت‌های برتر محسوب می‌شود.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: تأکید فرمانداری این است که هیچ مانعی نباید در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر