نساجی باز هم باخت / آلومینیوم به رده هفتم رسید

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران موفق شد با یک گل نساجی را شکست دهد.

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و در نهایت این بازی با برد آلومینیوم اراک به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۴۴ امین نوری با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه علیرضا رضایی را باز کند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی در آخر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

آلومینیوم اراک با این برد ۲۸ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و نساجی با این شکست ۱۵ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر