پایان رسمی نمایشگاه رسانه های ایران

نمایشگاه رسانه های ایران به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش مملکت آنلاین، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که پس از ۶ سال وقفه از روز یکشنبه ٢٩ بهمن ماه آغاز شد و عصر چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) پایان یافت.

مراسم اختتامیه این رویداد با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از دست اندرکاران رسانه های کشور برگزار شد.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران قدردانی از غرفه‌های برتر و رونمایی از «ایران‌رسانه»؛ سامانۀ جامع خدمات معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های آن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر