استفاده از سازه‌های سازگار با محیط زیست در غرفه‌های بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

غرفه‌های بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع، کاهش نخاله های نمایشگاهی و پیشگیری از حوادث، سازگار با محیط زیست ساخته می‌شوند.

استفاده از سازه‌های سازگار با محیط زیست در غرفه‌های بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در این دوره از نمایشگاه، ستاد اجرایی تصمیم گرفته تا غرفه‌های رسانه‌های متقاضی با سازه‌هایی مبتنی بر سازگاری محیط زیست ساخته شود که مهمترین مزایای این سازه‌ها جلوگیری از اتلاف منابع و همچنین حفظ ایمنی با پیشگیری از حوادثی مانند آتش‌سوزی است.

همچنین استفاده از سازه‌های دوستدار محیط‌زیست علاوه بر قابلیت چندبار مصرف بودن و در نتیجه کاهش نخاله‌های نمایشگاهی، با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع و صرفه اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

راحتی در حمل و سرعت در نصب نیز با توجه به محدودیت زمانی از دیگر مزیت های این سازه‌های نمایشگاهی سازگار با محیط زیست است.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه، با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» پس از شش سال وقفه از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر