وزیر ورزش جراحی شد

وزیر ورزش و جوانان در ادامه روند درمان به علت آسیب دیدگی طحال مجددا تحت جراحی قرار گرفته است و با شرایط جسمی وی عملا ادامه کار پرحجم و پرفشار برایش مقدور نخواهد بود.

به گزارش مملکت آنلاین، سید حمید سجادی اخیرا هم در ادامه روند درمان به علت آسیب دیدگی طحال مجددا تحت جراحی قرار گرفته است و با شرایط جسمی وی عملا ادامه کار پرحجم و پرفشار برایش مقدور نخواهد بود و احتمال می رود رئیس جمهور برای رعایت حال حمید سجادی این بار با استعفای وی موافقت کند.

پس از حادثه بالگرد حامل وزیر ورزش که بعد ازظهر ۴ اسفند ۱۴۰۱ در جریان سفر به شهرستان بافت کرمان و هنگام فرود در مجموعه ورزشی این شهرستان رخ داد، بحث استعفای سجادی به علت ناتوانی جسمی برای ادامه فعالیت در این وزارتخانه قوت گرفت.

«حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان به دلیل عارضه ناشی از سقوط بالگرد و ضرورت ادامه درمان تاکنون دوبار استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر