وزیر ورزش از بیمارستان مرخص شد

رئیس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان از ترخیص سید حمید سجادی خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، حسین صمدی‌نیا با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از ترخیص وزیر ورزش و جوانان با «حال عمومی خوب» از بیمارستان خبر داد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز ۴ اسفندماه بود که در جریان بازدید از شهرستان‌های کرمان دچار سانحه شد.

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان باعث شد تا وزیر ورزش دچار ضربه مغزی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر