دستگیری یک توزیع کننده مشروبات الکلی تقلبی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مشروبات الکی تقلبی خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، امید احمدی فرماندار رباط کریم عصر یکشنبه خبر داد که طی روزهای گذشته ۶ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکی فوت و ۱۶ نفر مسموم شدند.

پس از این حادثه تلخ دادستانی این شهرستان برای مشخص شدن ابعاد این موضوع و شناسایی عامل یا عاملان بهواین مساله ورود کرد.

در این رابطه سرهنگ علی زنگنه توضیح داد: تا این لحظه یک توزیع کننده مشروبات الکی تقلبی در شهر پرند شناسایی و دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه تحت نظر دادستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: مقادیری مشروبات نیز از متهم کشف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر