قهرمانی آاک آتن در جام حذفی یونان با حضور دو لژیونر ایرانی

آاک آتن در جام حذفی یونان با حضور دو لژیونر ایرانی قهرمان شد.

قهرمانی آاک آتن در جام حذفی یونان با حضور دو لژیونر ایرانی

به گزارش مملکت آنلاین، در مسابقه فینال جام حذفی فوتبال یونان، تیم آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را مثل دیدارهای قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و از میلاد محمدی در لیست بازیکنان خود استفاده نمی‌کرد، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه پانتسالیکو شهر وولوس به مصاف تیم پائوک رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که اخیرا به قهرمانی در سوپر لیگ یونان دست پیدا کردند و بالاتر از پاناتینایکوس قرار گرفتند، امشب هم توانستند در یکی از جدال‌های سنتی فوتبال یونان از سد پائوک عبور کنند و با این برد ارزشمند دومین جام را در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به دست بیاورند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن علی‌رغم اینکه در دقیقه ۶ مدافع راست خود را با اخراج مستقیم از دست داد و ۱۰ نفره شد، در دقیقه ۲۶ توسط هارولد موکودی، مدافع میانی پیشتاخته‌اش، به گل اول دست یافت و با پیروزی یک بر صفر مقابل پائوک به رختکن رفت.

برتری یاران حاج‌صفی تا پایان مسابقه پابرجا بود که پائولو فرناندز، بازیکن تعویضی آ ا ک آتن موفق شد در دقیقه ۲+۹۰ کار را تمام کند و دومین گل تیمش را مقابل پائوک بزند.

تیم آ ا ک آتن پس از قهرمانی در سوپر لیگ با مدافعان چپ‌پای ایرانی خود، امشب هم با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پائوک توانست به دومین جام در این فصل برسد و در مسابقات حذفی هم قهرمان شود تا سال فوتبالی این تیم رؤیایی تمام شود.

دو گانه قهرمانی لیگ و حذفی در حالی برای احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آ ا ک آتن ثبت شد که هیچ‌یک از لژیونرهای ایرانی در این فصل نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند و سال گذشته صادق محرمی در کرواسی همراه با دینامو زاگرب چنین اتفاقی را تجربه کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر