ادعای رحمان رضایی: صفحه مجازی‌ام از روی ناآگاهی هک شده است

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حاشیه‌های چند وقت اخیر که منجر به دوری او از کادرفنی تیم ملی شد و هک شدن صفحه اجتماعی‌اش گفت: شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.

ادعای رحمان رضایی: صفحه مجازی‌ام از روی ناآگاهی هک شده است

به گزارش مملکت آنلاین، رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه دیدار استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی‌هایی خوبی برای ما است تا تیم ملی محک بخورد. هر بازی برای تیم ملی می‌تواند مهم باشد تا مربی بتواند ایده‌های خود را در زمین پیاده کند.

تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند

وی افزود: بازیکنان خوب و تاکتیک‌پذیری داریم و ایران همیشه مدعی بوده اما در سال‌های اخیر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتوانست به دستاوردی برسد. بازی‌های ساده‌ای در پیش نداریم و همه تیم‌های آسیایی واقعا پیشرفت کرده‌اند. رقبای سر سرختی  مثل کره، ژاپن و عربستان داریم. ان‌شاءالله در بهترین حالت روحی و تاکتیکی روانه مسابقات شویم.

صفحه‌ای را هک کرده بودند

او در ادامه درباره هک شدن صفحه‌ شخصی خودش که منجر به حاشیه‌هایی برای او شد، گفت: پیگیری این موضوع از اختیار من خارج است. شخصی بر اثر ناآگاهی و عدم اطلاع آن اتفاق را رقم زد اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با من است.

انتهای پیام/

ارسال نظر