معرفی شهردار منتخب سمنان

حسین موسوی با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر سمنان به عنوان شهردار منتخب معرفی شد.

معرفی شهردار منتخب سمنان

به گزارش مملکت آنلاین، انتخاب شهردار منتخب سمنان شامگاه سه‌شنبه طی سه مرحله برگزار شد و در نهایت، بعد از سه مرحله رای‌گیری، موسوی با پنج رای در مقابل ۲ رای مهدی صمیمیان شهردار منتخب سمنان شد.

عباس بابایی و کوروش حصیرباف دیگر گزینه‌های مسند شهرداری سمنان بودند که به ترتیب در مراحل اول و دوم رای گیری از گردونه رقابت خارج شدند.

موسوی از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان است که به عنوان شهردار منتخب معرفی شد و طبق قانون، اولین عضو علی‌البدل به عنوان عضو دیگر شورای شهر جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی خراسانیان با ۹ هزار و ۵۸۹ رای، مجید نظری با هشت هزار و ۸۰۵ رای، رضا صباغیان باپنج‌هزار و ۸۶۰ رای، علی همتی با پنج‌هزار و ۶۶۳ رای، حسین گل‌هاشم با پنج هزار و ۵۹۲ رای، عباس‌علی طالب‌بیدختی با پنج‌هزار و ۱۰۲ رای و حسین موسوی‌دلازیانی با چهار هزار و ۸۸۲ رای اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سمنان هستند.

همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان معرفی شدند که به ترتیب منصور صبیری با چهار هزار و ۸۵۶ رای، محمدجواد حافظی با چهار هزار و ۷۵۹ رای، رضا ابوالخیریان با چهار هزار و ۵۱۱ رای، جواد عالمی با چهار هزار و ۵۵ رای و عباس آلبویه با چهار هزار و ۵۴ رای را شامل می شود.

پیش از این سید علی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان بود که پس از استیضاح و برکناری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، عباس بابایی سرپرست شهرداری سمنان شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر