قطار مسمومیت‌ها به استان سمنان رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتقال۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.

قطار مسمومیت‌ها به استان سمنان رسید

به گزارش مملکت آنلاین، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و قائم مقام شورای اطلاع‌رسانی استان ۱۵ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد:  پس از اطلاع به اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر مشاهده علائم بی‌حالی، ضعف و تنگی نفس دانش‌آموزان در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان، نیروهای امدادی و پیش‌بیمارستانی سریعاً به مراکز اعلام شده مراجعه و پس از حضور کارشناسان در ۵ مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان تعداد ۷۵ نفر از دانش‌آموزان با نشانه‌های بی‌حالی، ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: با توجه به حوادث مشابه رخ داده در طی چند روز گذشته در سطح برخی شهرهای کشور، دانش‌آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی گردیده و اظهار دغدغه‌مندی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: اقدامات مورد نیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش‌آموزان انجام شد و اکثریت آن‌ها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز جهت ادامه درمان در بیمارستان تحت‌نظر قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر