ارومیه آماده برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی است

رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: آماده ی برگزاری باشکوه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در شهر ارومیه هستیم.

ارومیه آماده برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام تختی است

به گزارش مملکت آنلاین، اسماعیل کیومرثی رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی افزود: چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی و مرحله چهارم انتخابی تیم ملی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
وی در مورد چگونگی میزبانی ارومیه از این مسابقات گفت: خدا را شکر با حمایت های همه جانبه آقای معتمدیان استاندار ورزش دوست آذربایجان غربی و با مساعدت فدراسیون کشتی میزبانی این رقابت ها را گرفتیم و شکر خدا تمامی امور به نحو شایسته ای در حال انجام است.
کیومرثی تصریح کرد: واقعا در این مدت استاندار تمامی کارها را برای برگزاری این مسابقات تسهیل کرد که جا دارد از ایشان تشکر ویژه کنم و در ادامه نیز از کمک های اداره کل ورزش و جوانان و سایر عوامل دخیل در این مسابقات از جمله شهرداری و پایانه ها قدردانی می کنم.
رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد اسکان تیم ها گفت: هتل های مناسبی را برای اسکان تیم ها و همچنین عوامل اجرایی درنظر گرفته ایم و هم اکنون نیز پذیرای اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ارومیه هستیم.

وی در مورد اینکه چند کشتی گیر از استان آذربایجان غربی در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: ۲ کشتی گیر از استان ما در این رقابت ها که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شود، حضور دارند ضمن اینکه با هماهنگی آقای محسن کاوه تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز با نام تیم استان آذربایجان غربی در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

کیومرثی در مورد سالن برگزاری این رقابت ها گفت: سالن شش هزار نفری غدیر میزبان مسابقات بین المللی بزرگی بوده و روزهای ۴ و ۵ خردادماه نیز میزبانی یک رویداد بزرگ بین المللی را در این سالن خواهیم داشت. سکوهای لازم برای پهن کردن ۳ تشک کشتی در سالن زده شده و به تمامی استانداردهای روز جهان از جمله نورپردازی، ال ای دی ها و سیستم صوتی نیز تجهیز شده است.

وی در مورد حضور تماشاگران در این رقابت ها گفت: با توجه به تبلیغات محیطی و رسانه ای که در سطح استان انجام داده ایم از جمله نصب بنر و پوسترهای این مسابقات در سطح شهر، پیش بینی می کنیم که میزبان حداقل ۵ هزار تماشاگر باشیم، ضمن اینکه با مساعدت استاندار تماشای این رقابت ها برای علاقمندان به کشتی رایگان خواهد بود.

کیومرثی در مورد هدف از میزبانی این مسابقات گفت: هدف اصلی ما کمک به کشتی کشور و فدراسیون است و تا جایی که شرایط به ما اجازه دهد در کنار فدراسیون کشتی هستیم و در چند سال اخیر نیز میزبان اردوها و مسابقات فدراسیون بوده ایم و در ادامه نیز آماده هرگونه همکاری با فدراسیون کشتی هستیم.

وی ادامه داد: بعنوان هیئت کشتی استان آذربایجان غربی، عملکرد فدراسیون کشتی برای ما بعنوان یک الگو و نمونه به منظور پیشرفت و توسعه در کشتی استان محسوب می شود و قطعا با برگزاری اردوها و مسابقات می توانیم انگیزه لازم را به نوجوانان و جوانان استان برای حضور در باشگاه ها بدهیم و نتیجه این کار را در سال های آینده خواهیم دید.

رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم میزبان شایسته ای برای جام تختی که به نام یکی از اسطوره های ورزش ایران و جهان برگزار می شود باشیم و مردم مهمان نواز ارومیه نیز میزبان خوبی برای جامعه ی کشتی کشور از جمله قهرمانان بزرگ کشتی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر