میزبانی مسابقات کشتی جام تختی به ارومیه رسید

روز گذشته استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در تهران دیدار و گفت و گو کردند. معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های مناسب استان در بحث میزبانی مسابقات ورزشی و هتلینگ اظهار کرد: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را بعنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد بویژه هتلینگ ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی بخصوص مسابقات بین المللی جام تختی هستیم و امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه بعنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب شود و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد گردد. استاندار آذربایجان‌غربی در خاتمه از رئیس فدراسیون کشتی خواست تا برای توسعه کشتی استان نگاه ویژه ای داشته باشد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی از دیرباز تا امروز کشتی گیران خوبی را به خود دیده و اخبار میزبانی‌های شایسته استان در رقابت‌های مختلف جهانی و آسیایی انگیزه ما را برای معرفی شهر ارومیه بعنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است. در ابتدای این دیدار سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز گفت: با حمایت های استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی گام های بسیار خوبی در مسیر توسعه زیرساخت های ورزشی برداشته ایم و آماده میزبانی رقابت های بین المللی رشته های مختلف ورزشی بخصوص کشتی در استان هستیم.

میزبانی مسابقات کشتی جام تختی به ارومیه رسید

به گزارش مملکت آنلاین، روز گذشته استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در تهران دیدار و گفت و گو کردند.

معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های مناسب استان در بحث میزبانی مسابقات ورزشی و هتلینگ اظهار کرد: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را بعنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد بویژه هتلینگ ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی بخصوص مسابقات بین المللی جام تختی هستیم و امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه بعنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب شود و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد گردد.

استاندار آذربایجان‌غربی در خاتمه از رئیس فدراسیون کشتی خواست تا برای توسعه کشتی استان نگاه ویژه ای داشته باشد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی از دیرباز تا امروز کشتی گیران خوبی را به خود دیده و اخبار میزبانی‌های شایسته استان در رقابت‌های مختلف جهانی و آسیایی انگیزه ما را برای معرفی شهر ارومیه بعنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است.

در ابتدای این دیدار سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز گفت: با حمایت های استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی گام های بسیار خوبی در مسیر توسعه زیرساخت های ورزشی برداشته ایم و آماده میزبانی رقابت های بین المللی رشته های مختلف ورزشی بخصوص کشتی در استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر