معرفی ۱۰ موبایل‌ برتر سال ۲۰۲۳

۱۰ موبایل‌ برتر ۲۰۲۳ معرفی شدند.

معرفی ۱۰ موبایل‌ برتر سال ۲۰۲۳

به گزارش مملکت آنلاین، سایت GSMARENA طبق روال هرساله فهرستی از ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۲۳ تهیه کرد که مرور آن جالب به نظر می‌رسد.

گوشی گلکسی اس۲۳ آلترا تولید کمپانی سامسونگ که تقریباً هرآنچه از یک گوشی هوشمند توقع می‌رود داشته باشد، در آن جای داده شده، به عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند جایگاه نخست برترین‌های سال ۲۰۲۳ را تصاحب کرد.

230308120048-underscored-galaxy-s23-ultra-camera-lead

گوشی پوکو اف۴ جی‌تی ساخته شرکت شیائومی، به عنوان یک گوشی میان‌رده از لحاظ قیمتی، جایگاه دوم را کسب کرد.

introducing-poco-f4-gt_01

شرکت ایسوس با تولید ایسوس راگ ۷ که مناسب‌ترین و قدرتمندترین گوشی حال حاضر موجود در بازار برای گیمرها به شمار می‌رود رتبه سوم را از آن خود کرد.

Asus-ROG-Phone-7-Ultimate-review-5

«سونی ایکس‌پریا ۱۰ وی» با طراحی باریک، ظریف و بلند خود و عمر باتری طولانی‌اش باعث شد جی‌اس‌ام آرنا، رتبه چهارم را به آن اختصاص دهد.

gsmarena_002

آیفون ۱۳ مینی جدید، تولید شرکت اپل، با باتری بزرگ‌تر نسبت به نسخه ۱۲ مینی، بریدگی صفحه کوچک‌تر و فضای ذخیره‌سازی پایه دو برابری، از بهترین گوشی‌های جمع و جور بازار است و در رتبه پنجم قرار می‌گیرد.

gsmarena_006

شرکت موتورولا هم با تولید «موتو اژ ۳۰ فیوژن» که ۶۰۰ یورو قیمت داشته و در زمره گوشی‌های هوشمند همه فن حریف قرار می‌گیرد، با طراحی منحصربفرد، تقارن زیبا، انتخاب مواد عالی و پرداخت مناسب رتبه ششم را کسب می‌کند.

introducing-motorola-edge-30-fusion-and-motorola-edge-30-neo_01

جایگاه هفتم متعلق به «پوکو اف۴» شیائومی است که با پشتیبانی از Dolby Vision برای OLED،با فناوری ۱۲۰ هرتزی، سیستم خنک‌کننده بهتر برای چیپست Snapdragon 870 G5، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و شارژ سریع‌تر ۶۷ واتی تحولی عظیم در گوشی‌های میان‌رده داشته است.

Xiaomi-POCO-F4-5G-01

گوشی galaxy A52s با طراحی شگفت‌انگیز و قیمتی مناسب در رده هشتم این فهرست قرار گرفته است.

Samsung-Galaxy-A52s-5G-425-1024x610

گوشی پوکو ام۴ پرو ۵جی محصولی دیگر از شیائومی است که با قیمت ۲۰۰ یورو از گوشی‌های فوق‌العاده قدرتمند و کاربردی با قیمتی مناسب محسوب می‌شود که در رده نهم قرار می‌گیرد.

ad8ef4677b7d52a2cb642470b75416faa2f31c37_1640678466

گوشی Moto G13 انتخاب برتر فعلی ما برای رده پایه است، فقط به این دلیل که بیشترین ویژگی‌ها را با قیمت ۱۵۰ یورو دارد. G13 دارای صفحه نمایش LCD نزدیک به ۹۰ هرتزی است که عملکردی بیش از قیمت مناسب با هسته‌های CPU با کارایی بالا و گرافیک خوب دارد. همچنین سه دوربین خوب و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که رده دهم را به خود اختصاص می‌دهد.

motorola-moto-g13-1

انتهای پیام/

ارسال نظر