واکنش پرسپولیس به تهدید نساجی به بازی نکردن

حمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.

واکنش پرسپولیس به تهدید نساجی به بازی نکردن

به گزارش مملکت آنلاین، محمد محمدی، مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس، ساعاتی پیش از آغاز دیدار با نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «قبل از هر چیزی باید از دوستان‌مان در استان مازندران تشکر کنم که قبول زحمت کردند و تدابیر خوبی اندیشیده شده است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد و طبیعتاً هواداران پرسپولیس در اقصی نقاط ایران زیاد هستند و نیاز به جا دارند. امیدوارم امروز در کنار مردم خونگرم قائمشهر جشن قهرمانی بگیریم و شاهد یک بازی جذاب باشیم.»

وی در خصوص هماهنگی‌های پیش از بازی که باعث حضور پرسپولیسی‌ها در جایگاه نساجی شد، توضیح داد: «مدیر تیم، آقای پیروانی، در جلسه هماهنگی پیش از بازی حاضر می‌شوند. طبیعتاً برخی جابه‌جایی‌ها در هر مسابقه‌ای امکان‌پذیر است. با توجه به محدودیتی که در استادیوم وطنی است، این اتفاق طبیعی بود.»

محمدی درخصوص ناراحتی مدیرعامل نساجی و احتمال عدم حضور نساجی در بازی بیان کرد: «نظر ایشان است و من هم احترام می‌گذارم؛ اما تدابیری است که خودشان اندیشیده‌اند. ما اینجا میهمان هستیم و مسائل میزبانی به ما ربط ندارد.»

او درباره شرایط پرسپولیس برای بازی امروز گفت: «همه چیز خوب است. قرار بود تیم ساعت ۳ از هتل حرکت کنند. امیدوارم بچه‌ها بدون مشکل بیایند و یک بازی خوب انجام بدهند. آخرین بازی لیگ است؛ ان‌شاءلله ختم به خیر شود و باعث شادی هواداران‌مان بشود.»

محمدی در مورد فضای استادیوم و شلوغی قائمشهر عنوان کرد: «عالی. همه چیز خوب است. طبیعتاً این بازی خیلی حساس است و امیدوارم که همین‌جا بچه‌ها جام قهرمانی را بگیرند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر