اپل: گوشی‌های خود را نفروشید

کمپانی اپل در بیانیه‌ای به کاربرانش هشدار داد که فروش گوشی‌های آیفون خطراتی برای شما ایجاد می‌کند که به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم پیش از اجرایی کردن دستورالعمل‌های شرکت دستگاه خود را بفروشید.

اپل: گوشی‌های خود را نفروشید

به گزارش مملکت آنلاین، اپل به کاربران خود هشدار داد «اگر قصد فروش آیفون خود را دارید، حتما به دستورالعمل‌ها توجه کنید، چراکه عمل نکردن به این توصیه‌ها اطلاعات شما را در معرض خطر قرار خواهد داد.

اپل طی یک اعلامیه رسمی، تمام مراحلی را که لازم است پیش از فروش یا اهدای آیفون یا آیپد انجام دهید، توضیح داد. 

در نخستین گام باید تمام اطلاعات دستگاه را به دستگاه جدید خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که نباید موارد را به صورت دستی از دستگاه قدیمی خود حذف نکنید. اینکار باعث حذف محتوای شما از سرورهای آی‌کلاود و هر یک از دستگاه‌های متصل به آی‌کلاود می‌شود.

در ابتدا از طریق آی‌کلاود نسخه پشتیبان تهیه کنید. وای‌فای را فعال کنید و سپس به Settings > Your Name > iCloud > iCloud Backup بروید. سپس روی Back Up Now ضربه بزنید و تا پایان فرآیند به Wi-Fi متصل بمانید.

پس از تهیه نسخه پشتیبان یا انتقال اطلاعات به دستگاه جدید، باید نسخه قبلی خود را پاک کنید. از آی‌کلاود و اپ استور خارج شوید و اگر اطلاعات خود را به گوشی دیگری غیر از آیفون (مانند اندروید) تغییر داده‌اید، آی مسیج (iMessage) را لغو کنید. برای لغو آی‌مسیج، به Settings > Messages رفته و iMessage را خاموش کنید.

بعد به Settings > General > Transfer or Reset Device > Erase All Content and Settings بروید. در نهایت دستگاه قدیمی خود را از لیست دستگاه‌های مورد اعتماد حذف کنید. برای پیدا کردن دستگاه‌های مورد اعتماد، به Settings > Your Name و سپس به پایین بروید. می‌توانید دستگاه‌های مورد اعتماد را تکی انتخاب و در صورت نیاز آن‌ها را حذف کنید.

در صورت عدم رعایت این نکات، مالک جدید ممکن است بتواند به اطلاعات خصوصی شما دسترسی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر