شهرداری گرگان برای چهارمین سال پیاپی فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری در سومین مسابقه از سری نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در مقابل پالایش نفت آبادان برای چهارمین سال متوالی راهی فینال این رقابت‌ها شد.

شهرداری گرگان برای چهارمین سال پیاپی فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش مملکت آنلاین، در این مسابقه که عصر امروز در سالن مملو از تماشاگر مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ میهمان خود را شکست داد.

رضا جوادی به عنوان سرداور به همراه صادق قنبری و روزبه کلاهدوز به عنوان داور اول و دوم این بازی را با نظارت پیام سیفی‌زاده قضاوت کردند و فریدون سلیمیان و نادر باقری هم به عنوان نماینده فدراسیون و سوپروایزر داوری در سالن حضور داشتند.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ترکیب اولیه تیم خود، بهنام یخچالی، پری پتی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و آنتانا آدراس را قرار داد.

در تیم پالایش نفت آبادان با هدایت علی توفیق نیز، محمد شهریان، سعید داورپناه، نوید رضایی‌فر، مسعود سلیمانی و اصغر کاردوست در ترکیب اولیه این تیم قرار گرفتند.

در وقت اول این مسابقه شهرداری‌چی‌های گرگان، با یک ران ۶ امتیازی از حریف خود جلو افتادند، اما به مرور زمان بازیکنان پالایش نفت نبض بازی را در دست گرفتند و در نهایت کوارتر اول با حساب تساوی ۱۹ به ۱۹ به پایان رسید.

در کوارتر دوم، گرگانی‌ها با حمایت هواداران خود توانستند سوار بر بازی شوند و این کوارتر را با نتیجه ۲۶ بر ۱۳ به سود خود به پایان ببرند.

در وقت سوم بازیکنان پالایش نفت پس از بازگشت از رختکن و استراحت ۱۵ دقیقه ای، گام به گام با میزبان پیش رفتند و توانستند گرگان را در امتیاز تساوی ۲۱ بر ۲۱ متوقف کنند.

وقت چهارم و پایانی این مسابقه با تشویق بی‌امان تماشاگران گرگانی همراه بود و در نهایت نفت با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ این کوارتر را به نفع خود به پایان برساند.

در این مسابقه پری پتی از تیم شهرداری گرگان با ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شد و در تیم آبادان نوید رضایی‌فر با ۱۸ امتیاز و اصغر کاردوست با اثرگذاری ۲۲، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم‌شان بودند.

همچنین آنتانا آدراس از تیم شهرداری با ۱۳ امتیاز و ۱۲ ریباند لقب بازیکن «دبل دبل» را به خود اختصاص داد.

با این پیروزی شهرداری گرگان، این تیم برای چهارمین سال متوالی راهی لیگ‌ برتر شد و منتظر برنده مسابقه فردا بین تیم‌های کاله آمل و ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود تا مسابقه فینال را با برنده آن مسابقه برگزار کند.

شهرداری گرگان در مسابقه اول با نفت آبادان با نتیجه ۹۳ بر ۸۱ به پیروزی رسیده بود، اما در مسابقه دوم با نتیجه ۹۲ به ۹۵ نتیجه را واگذار کرده بود.

شهرداری گرگان پیش از این با سه بار حضور در فینال، به غیر از سال اول که به نایب قهرمانی رسیده بود، ۲ سال متوالی به عنوان قهرمانی رسید.

این تیم اکنون که در فینال سوپر لیگ باشگاه‌های غرب آسیا حضور دارد، روز چهارشنبه هفته جاری در بیروت باید به مصاف تیم الریاضی لبنان برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر