فینال لیگ برتر بسکتبال: ذوب‌آهن برد و امیدوار شد / بازیکنان درگیر شدند / همه چی مساوی شد

تیم ذوب‌ آهن بازی دوم فینال لیگ بسکتبال را برد تا سری را برابر شهرداری گرگان یک - یک مساوی کند و این برد منجر به درگیری بازیکنان و هواداران شد.

فینال لیگ برتر بسکتبال: ذوب‌آهن برد و امیدوار شد / بازیکنان درگیر شدند / همه چی مساوی شد

به گزارش مملکت آنلاین، در دومین بازی از فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های ذوب‌ آهن اصفهان و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۸۹ - ۸۷ به سود ذوب‌ آهن اصفهان پایان یافت تا سری یک بر یک مساوی شود.

ترکیب ابتدایی ذوب‌ آهن اصفهان:

ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، سجاد مشایخی، فرید اصلانی و علیرضا مرتضوی (سرمربی: فرزاد کوهیان)

ترکیب ابتدایی شهرداری گرگان:

پری‌ پتی، محمد جمشیدی، اودراس، میثم میرزایی و رسول مظفری (سرمربی: مهران حاتمی)

در کوارتر نخست این دیدار همانند بازی اول ذوبی‌ها با درخشش زنگنه شروع خوبی داشتند اما رفته‌رفته عملکرد دو تیم پایاپای شد تا نهایتا گرگانی‌ها با حساب ۲۰ - ۲۱ پیروز این کوارتر شوند. با شروع کوارتر دوم نیز بازی نزدیک دو تیم ادامه داشت و هر دو تیم به تساوی ۱۹ - ۱۹ در این کوارتر رضایت دادند تا نیمه نخست ۳۹ - ۴۰ به سود شهرداری گرگان پایان یابد.

با شروع نیمه دوم، شاگردان فرزاد کوهیان با درخشش سجاد مشایخی در پشت خط سه امتیازی و نفوذهای فرید اصلانی موفق شدند ضمن جبران یک امتیاز فاصله، ۵۶ - ۵۱ از حریف خود پیش بیافتند. کوارتر سوم ۲۱ - ۱۳ به سود ذوب‌ آهن پایانی یافت تا ذوبی‌ها ۶۰ - ۵۳ از حریف پیش بیافتند. کوارتر پایانی این دیدار زمان خودنمایی بازیکنان دو تیم در پرتاب‌های سه امتیازی بود اما این تیم شهرداری گرگان بود که ۱۶ - ۲۳ پیروز این کوارتر شد تا بازی ۷۶ - ۷۶ مساوی شده و به وقت‌های اضافه بکشد.

شاگردان فرزاد کوهیان وقت‌های اضافه این دیدار را با پرتاب سه امتیازی محمدرضا اکبری ۱۳ - ۱۱ بردند تا در مجموع ۸۹ - ۸۷ پیروز این دیدار نفسگیر شوند.

مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت سری سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند، قهرمان این فصل از مسابقات خواهد شد که تا به این لحظه، سری این دو تبم یک بر یک مساوی است.

نتایج بازی‌های این دو تیم تا به امروز به شرح زیر رقم خورده است:

  • بازی اول) شهرداری گرگان ۷۲ - ۶۴ ذوب‌ آهن اصفهان
  • بازی دوم) ذوب‌ آهن اصفهان ۸۹ - شهرداری گرگان ۸۷

درگیری شدید هواداران و بازیکنان در پایان بازی دوم فینال لیگ بسکتبال!

پس از زده‌شدن سوت پایان بازی توسط داور، هواداران دو تیم روی سکوها به سمت یکدیگر حمله کرده و درگیر شدند که البته این موضوع با تلاش بسیار ماموران حراست حاضر در سالن کنترل شد تا از آسیب جدی به هواداران دو تیم جلوگیری شود.

البته درگیری‌ها تنها به روی سکوهای هواداران دو تیم ختم نشد. در ادامه بازیکنان دو تیم نیز با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی داشتند که اگر میانجیگری عوامل دو تیم و حراست سالن نبود، بدون شک با درگیری فیزیکی نیز همراه می‌شد.

پرتاب بطری‌های آب معدنی به سالن بازی در انتهای این دیدار نیز از جمله اتفاقات تلخ پایان بازی جذاب دو تیم بود که می‌توانست آسیب جدی را به بازیکنان و عوامل هر دو تیم وارد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر