آزادی ۲ گردشگر خارجی ربوده شده در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، با دستگیری ۲ گروگان‌گیر، ۲ گردشگر خارجی ربوده شده در بندرعباس را طی کمتر از ۲۴ساعت آزاد کردند.

آزادی ۲ گردشگر خارجی ربوده شده در بندرعباس

به گزارش مملکت آنلاین، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: برابر نامه رسیده از پلیس اینترپل (پلیس بین الملل) و برابر اعلام سفارت یکی از کشورهای همسایه مبنی بر این که ۲تبعه ۶۵ و ۷۰ساله این کشور به قصد گردش به ایران به ایران وارد و در بندرعباس ناپدید و ربوده شده اند، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد : در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان از طریق یک شماره ناشناس در قبال آزادی ربوده شدگان تقاضای مبالغ زیادی پول کرده بودند.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس آگاهی شهرستان میناب و با اقدام فنی و اطلاعاتی مخفیگاه آدم ربایان در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و هماهنگی های قضایی لازم جهت دستگیری آدم ربایان انجام شد .

جعفری خاطرنشان کرد : با اعزام یک تیم مجرب به میناب و همکاری عوامل پلیس آگاهی این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ گروگان گیر به نام های اختصاری م - ک ۳۲ ساله سابقه دار و علی- ف ۲۵ ساله در مخفیگاهشان دستگیر و هر ۲ گروگان صحیح و سالم آزاد شدند که هماهنگی های قضایی جهت تحویل ربوده شدگان به خانواده هایشان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر