گروگان خارجی با کمک پلیس بین‌الملل آزاد شد

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان با اشرافیت اطلاعاتی یگان‌های مختلف فراجا و پلیس بین‌الملل در خط مرزی شرق کشور خبر داد.

گروگان خارجی با کمک پلیس بین‌الملل آزاد شد

به گزارش مملکت آنلاین، سردار مجید کریمی در این باره گفت: در پی اعلام اینترپل یکی از کشورهای عضو، مبنی بر ربایش یک تبعه خارجی، توسط افرادی ناشناس در یکی از استان‌های شرق کشور، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و با تشکیل تیم همکاری بین فرماندهی انتظامی استان مربوطه، پلیس بین‌الملل فراجا، پلیس‌های تخصصی، وزارت امور خارجه و افسر رابط فراجا مشخص شد، ربایندگان ضمن تماس با خانواده گروگان مبلغ هنگفتی در قبال آزادی وی طلب کرده‌اند.

رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.

کریمی بیان داشت: با توجه به احتمال هرگونه سوء قصد یا ربایش مجدد وی از لحظه رهایی گروگان تا زمان خروج از کشور، با تشکیل تیم حفاظتی حرفه‌‎ای، وی تحت مراقبت ویژه قرار گرفته و در مکانی امن مستقر شد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس بین‌الملل فراجا خاطرنشان کرد: فرد رها شده طی مصاحبه‌ای، ضمن تشکر و ابراز خرسندی از مهمان نوازی و عملکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران، کشورمان را با سلامت کامل از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به مقصد کشورش ترک کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر