دهکده اقتصاد مقاومتی در کرمان احداث می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمان گفت: احداث دهکده اقتصاد مقاومتی از جمله اقداماتی است که قرار است امسال از سوی بسیج سازندگی در کرمان اجرا شود.

دهکده اقتصاد مقاومتی در کرمان احداث می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ علی اکبر شاهرخی در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی برگزار شد، به نقش و جایگاه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: فضای مجازی می‌تواند عملکرد جهادی یک گروه جهادی از دورترین نقطه کشور تا مرکز کشور را رصد و اطلاع رسانی کند و چه بسا برخی اخبار کوچک که پوشش داده می‌شود، به بزرگ‌ترین اتفاق خوب در کشور منجر شده است و خیران را از اقصی نقاط کشور پای کار آورده است.

او این نشست را یک نوع جهاد تبیین از عملکرد بچه‌های جهادی دانست و نقش رسانه را به عنوان سفیران جهاد تبیین مهم عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با تاکید بر اینکه امید آفرینی، غایت نهایی حرکت‌های جهادی است و این مهم با رسانه قوی و جهادی میسر خواهد شد، ادامه داد: نقش گروه‌های جهادی را اصحاب رسانه می‌توانند با روشنگری و مطالبه گری از مسئولان دنبال کنند.

او با اشاره به اینکه مطالبه ما در پایتخت مقاومت جهان اسلام، تصویب اجرای طرح حمایت از جهادگران بسیج سازندگی در کشور است؛ زیرا عزیزان در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند و به عنوان جهادگران آسمانی و شهید می‌شوند و این درخواست را از کرمان شروع می‌کنیم.

شاهرخی اظهار امیدواری کرد که جهاد سازندگی بتواند در مسیر جهاد تبیین و کار جهادی با تعامل بیشتر رسانه‌ها پیش برود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت شکوهمند امام راحل به پشتوانه مردم و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از آن به سمت تشکیل نهادهایی رفتیم که بتوانند انقلاب را حفظ کنند و یکی از این نهادهای جهاد سازندگی بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ رویکرد بسیج سازندگی بر پایه سند راهبردی بسیج استوار است، بیان داشت: برای رسیدن به این راهبرد، ۲ قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه محرومیت زدایی با رویکرد تحقق شعار سال و تحقق سند راهبردی در مجموعه بسیج سازندگی تشکیل شده است.

او با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بر این شده است مبنای کار طی ۵ سال اول محرومیت زدایی و در ۵ سال دوم پیشرفت باشد؛ یعنی در روستاهایی در ۵ سال اول محرومیت زدایی صورت گرفته است در ۵ سال بعد پیشرفت انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر