گاز اشک آور وسط بازی لیگ برتر بین پرسپولیس و مس کرمان

پرتاب گاز اشک‌آور در خارج ورزشگاه که باد آن را به داخل ورزشگاه شهید باهنر کرمان آورد.

سایز ویدئو: 4.78M | مدت زمان: 00:00:37 | دانلود ویدئو

به گزارش مملکت آنلاین، بازی پرسپولیس و مس کرمان حواشی زیادی داشت.

ابتدا پرسپولیسی‌ها بدلیل آبیاری نشدن چمن حاضر به بازی نشدند و سپس گاز اشک آور بازی را به حاشیه کشید.

بازیکن‌های پرسپولیس به دلیل انتشار گاز اشک‌آور، اقدام به زدن ماسک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر