صداوسیما از بدحال شدن تعدادی از دانش آموزان در پیرانشهر خبرداد

تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در پیرانشهر بدحال شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، صداوسیما نوشت: تعدادی از دانش آموزان شیفت بعد از ظهر مدرسه دخترانه المهدی پیرانشهر بدحال شده و به دو بیمارستان این شهر منتقل شدند.
بیشتر دانش آموزان بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند و چند نفر هم بعد از مداوا شب چهارشنبه ۱۶ فروردین ترخیص شدند.
علت این بدحال شدن توسط مسئولان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر