کلاهبرداری میلیاردی در استان مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با فروش ویلا و آپارتمان غیر، از ۲۰ نفر ۳ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی در استان مازندران

به گزارش مملکت آنلاین، سردار مرتضی میرزایی درباره جزئیات این خبر اظهار  کرد: در پی چند مرجوعه‌ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از ۲۰ نفر از شهروندان توسط فردی در شهر سرخرود محمود آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی متصدی یکی از دفاتر مشاوره املاک در ارتباط با این پرونده شدند.

میرزایی، تصریح کرد: متهم که با اجاره چندین واحد ویلایی و آپارتمانی در نوار ساحلی این شهرستان، با اسنادی جعلی آنها را به فروش می رساند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری سه هزار میلیارد ریالی از ۲۰ شهروند در استان‌های مازندران و تهران اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه به مردم توصیه کرد: برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه‌های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر