گزینه هدایت ایران، سرمربی اکوادور می‌شود

آس خبر داد گزینه هدایت تیم ملی با فدراسیون فوتبال اکوادور توافق کرده است.

گزینه هدایت ایران، سرمربی اکوادور می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، آس نوشت: یوهانا کالدرون، روزنامه نگار اعلام کرد، فیلیکس سانچز در مورد همه چیز برای هدایت تیم اکوادور به توافق رسیده است. سرمربی ۴۷ ساله اسپانیایی که در جام جهانی هدایت قطر را بر عهده داشت اکنون چالشی را آغاز خواهد کرد.

این مربی که در لاماسیا آموزش دیده در سال ۲۰۰۶ به قطر رفت و از آن زمان تاکنون در این کشور باقی ماند. او کار تمرینی را در پایگاه این کشور آغاز کرد و با رهبری تیم ملی قطر در جام جهانی رشد کرد هر چند ین تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی حذف شد.

همانطور که این رسانه گزارش داده است، سانچز نه تنها هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده خواهد گرفت، بلکه نقش اساسی در دسته‌های پایین‌تر نیز خواهد داشت، جایی که اکوادور موفقیت خود را پایه گذاری کرده است، همانطور که با مقام سوم کسب شده در جام جهانی زیر ۲۰ سال اتفاق افتاد. انتظار می‌رود سانچز این هفته برای بستن قرارداد به اکوادور سفر کند و او هم‌اکنون کار خود را روی تاریخ فیفا در پایان ماه آغاز خواهد کرد. آن‌ها زمان زیادی ت نخواهند داشت، زیرا مسابقات مقدماتی در سپتامبر آغاز می‌شود و سال آینده کوپا آمریکا برگزار می‌شود، جایی که انتظار می‌رود اکوادور تا دور‌های پایانی در آن رقابت کند.

این درحالیست که از سانچز به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران عنوان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر