دستگیری سه نفر در استان کردستان بدلیل دروغ پراکنی درخصوص مسمومیت دانش آموزان

رئیس کل دادگستری کردستان از دستگیری سه نفر افرادی که اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان می کردند، خبر داد.

دستگیری سه نفر در استان کردستان بدلیل دروغ پراکنی درخصوص مسمومیت دانش آموزان

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اختصاص شعب ویژه در دادگستری استان کردستان برای افرادی که اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.

وی افزود: به این موضوع در شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان و شهرستان‌ها پرداخته می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان داشت: به دستور دادستان مرکز استان، کمیته‌ای شامل پلیس اطلاعات و اداره اطلاعات تشکیل شده که مسئول رصد و شناسایی افراد و عواملی هستند که اقدام به شایعه سازی و دروغ پراکنی می‌کنند.

الاسلام حسینی تأکید کرد: تاکنون در این خصوص ۵ نفر از لیدرها و سرشبکه های این موضوع شناسایی شده و ۳ نفر از این افراد دستگیر و روانه زندان شده اند و همچنین دستور تعقیب قضائی و دستگیری بیش از ۱۰ نفر دیگر صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، افزود: دستگاه قضائی با افرادی که در این راستا اقدام به شایعه پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر