قاتلان فراری در مرز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گناوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، قاتلان فراری در هنگام خروج از کشور در مرزهای غربی دستگیر شدند.

قاتلان فراری در مرز دستگیر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ حسن غضنفری به خبرنگاران اعلام کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در ۲۵ بهمن ماه سال جاری در یکی از روستاهای توابع گناوه، کشف قتل و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی پلیس آگاهی و با همکاری مرکز اطلاعات جنایی استان، ۲ متهم شناسایی و مشخص شد از شهرستان گناوه به سمت استان‌های مرکزی و شرقی کشور متواری شده‌اند.

غضنفری بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی و اخذ نیابت برای ۲ استان مرکزی و شرقی کشور و حضور ماموران به آن استان‌ها مشخص شد متهمان مجدد مسیر خود را تغییر داده و در یکی از استان های غربی کشور حضور دارند.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: بلافاصله تیم‌های دیگری با اخذ نیابت به استان محل حضور و اختفا متهمان در یکی از شهرهای مرزی اعزام و با هماهنگی فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی هر ۲ متهم ساعتی قبل از خروج غیرقانونی به سمت کشور ترکیه در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی گناوه منتقل شدند.

وی اظهارداشت: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند و در بررسی‌های صورت گرفته علت قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر