عنایتی از امروز بطور رسمی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

رضا عنایتی همکاری رسمی خود را با نفت مسجدسلیمان آغاز کرد.

عنایتی از امروز بطور رسمی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد

به گزارش مملکت آنلاین، معارفه رضا عنایتی ظهر امروز دوشنبه با حضور مدیرعامل باشگاه در اهواز برگزار شد. 

عقیل کعبی بازیکن مورد غضب اشکش نیز امروز در تمرینات نفت حضور پیدا کرد و برای دقایقی با عنایتی و مدیرعامل باشگاه به گفت و گو پرداخت و سپس در تمرین شرکت کرد. 

همچنین غلامرضا عنایتی در جلسه معارفه، اظهار کرد: مسئولیت بسیار سنگینی را پذیرفته ام اما آنچه برای من خوشحال کننده است، وجود پتانسیل لازم در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است. این تیم در ۷ هفته اول مسابقات نتایجی را رقم زد که بیانگر این مساله است. به هر حال با صحبت هایی که با دوستان انجام شد به این جمع بندی رسیدیم که شاید بتوانم به این تیم کمک بکنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما باید خودمان به خودمان کمک کنیم و باید به شرایط قبل بازگردیم. این تیم هواداران بسیار خونگرم و با تعصب دارد که این مساله مطمئنا مسئولیت من را بیشتر می کند.

عنایتی با بیان اینکه قطعا مسایل مالی برای فوتبالست ها بسیار مهم است، عنوان کرد: من با تمام توان، علم خوب و وسواس خوب این تیم را انتخاب کرده ام و امیدوارم در کنار هم بتوانیم یک شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه فوتبال خیلی سخت نیست و ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم، ادامه داد: نظم و رفتار بازیکن برای من بسیار مهم است و از نظر مسائل فنی هرچه را که آموخته ام به تیم تزریق خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اینکه همه مسائل بد و اتفاقات بدزمین را به گردن مسائل مربوط به بیرون زمین بیندازیم کم انصافی است. این تیم باید فقط به موفقیت فکر کند زیرا هر بازی برای ما یک فینال است و جایی برای اشتباه کردن نداریم.

عنایتی بیان کرد: اطمینان دارم که می توانیم از این شرایط خارج شویم. همه باید باهم همدل شویم و بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم زیرا تنها دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است.

وی افزود: قول هایی در خصوص مسائل مالی نیز داده شده که امیدواریم اجرایی شوند و ما دغدغه ای نداشته باشیم. باید در زمین بازی به مسائل بیرونی بی توجه باشیم و برای آبروی خودمان بازی کنیم. اگر من یک سر سوزن اعتقاد داشتم که تیم نفت مسجدسلیمان از این شرایط خارج نمی شود مطمئنا نمی آمدم زیرا خیلی روی این مساله فکر کرده ام.

انتهای پیام/

ارسال نظر