بازی دوم دوستانه تیم‌های ملی جوانان ایران و اردن را یاران مرفاوی بردند

تیم ملی فوتبال جوانان در دومین بازی دوستانه خود با اردن در خاک این کشور به برتری ۲ بر صفر دست یافتند.

بازی دوم دوستانه تیم‌های ملی جوانان ایران و اردن را یاران مرفاوی بردند

به گزارش مملکت آنلاین، دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و اردن ساعت ۱۶ امروز به وقت محلی برگزار شد که شاگردان مرفاوی با وجود اینکه با یک گل از میزبان خود عقب افتاده بودند، در نهایت به پیروزی ۲ بر یک دست یافتند. 

این دیدار با حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر در زمین ورزشگاه شباب امان برگزار شد. ملی پوشان جوان ایران در ۴۵ دقیقه ابتدایی روی خطای مدافع اردن با اعلام پنالتی به سود ایران همراه بود اما این توپ تبدیل به گل نشد. نیمه دوم نیز با برتری کامل تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های ایران همراه بود اما این اردن بود که در کمال غافلگیری به گل اول بازی رسید.

در ادامه تعویض‌های مرفاوی کاملا تهاجی بودند و جوانان فوتبال ایران توانستند دو گل به ثمر برسانند. میلاد کر روی ارسال مرصاد سیفی و پاس کوتاه و رو به عقب دانیال ایری توانست گل تساوی را به ثمر برساند. حسین حاجی‌زاده نیز در دقایق اضافی نیمه دوم روی حرکت عمقی توانست با شوت سرکش خود گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برساند.

تیم ملی فوتبال جوانان چند روز قبل در اولین بازی تدارکاتی خود با حساب ۲ بر یک مقابل رقیب خود شکست خورده بودند تا به این ترتیب اردوی شاگردان مرفاوی در اردن خاتمه یابد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر