در اقدامی نمادین، تصاویر ۳۰ شهید ترورشده سپاه در مجلس به نمایش درآمد

در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترورشده سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.

در اقدامی نمادین، تصاویر ۳۰ شهید ترورشده سپاه در مجلس به نمایش درآمد

به گزارش مملکت آنلاین، در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا، تصاویر ۳۰ شهید اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

در همین باره هم محمدباقر قالیباف رییس مجلس نیز در نطق آغازین خود در مجلس گفت: سپاه، منحصر به فردترین نهاد ضدتروریستی در جهان است که علی رغم همه حمایت های آمریکا، با کمک مردم منطقه حکومت داعش را ساقط کرد و خطر جهانی این جریان تروریستی را از بین برد. سپاه، نه تنها در راه مبارزه با تروریسم، چندین نفر از جمله یکی از بزرگترین فرمانده‌هانش یعنی شهید سلیمانی را قربانی تروریسم دید بلکه برای مقابله با تروریسم بین‌المللی، ده ها شهید داد که فضای صحن مجلس امروز به اسامی ۳۰ نفر از این شهدا زینت پیدا کرده است.

صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر