واکنش توییتری نمایندگان مجلس به قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کردند: قطعا مردم و نیروهای مسلح پاسخی سخت به اتحادیه اروپا خواهند داد.

واکنش توییتری نمایندگان مجلس به قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

به گزارش مملکت آنلاین، پارلمان اروپا روز پنجشنبه قطعنامه ضد ایرانی را با اکثریت آرا به تصویب رساند؛ در این قطعنامه از اتحادیه اروپا خواسته شده است تا نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی این اتحادیه قرار گیرد و تحریم ها علیه سپاه افزایش یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این اقدام خصمانه، به اروپایی ها هشدار دادند که این اقدام آنها بی جواب نخواهد ماند.

عبدالعلی رحیمی مظفری عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، در توئیتر خود نوشت:

«تحریم سپاه تحریم کل کشور است. مگر تاکنون تحریم نبودیم. (فردی غضبناک پا به دیوار می کوبید پایش درد گرفت، داد می زد و می کوبید تا ناله درد پایش را مخفی کند و دیگران ندانند.)

شما ۴۰ سال است پا به دیوار می کوبید. از درد شکست «های» می کنید. جواب «های»، «هوی» است. منتظر پاسخ دندان‌ شکن باشید.

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز، خاطرنشان کرد:

«اتحادیه اروپا باید بداند... تحریم و تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی اقدام علیه ‎بسیج و کل نیروهای انقلابی قطعا مردم ما و نیروهای مسلح پاسخی سخت به ‎اتحادیه اروپا خواهند داد.

محمد رشیدی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این زمینه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«تروریست خواندن سپاه توسط حامیانِ اصلیِ گروهک ‎منافقین و رژیم کودک کش ‎اسراییل بسیار مضحک است، ولی مضحک تر از آن تصور کودکانه براندازان در وکالت دادن به ‎ ربع پهلوی است.»

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«اگر امروز در خیابان‌های شانزلیزه و آکسفورد با آرامش قدم می‌زنید، به لطف رشادتهای ‎سپاه پاسداران ایران در مقابله با تروریست‌های داعش و... است که پرورش یافته سیستم امنیتی شماست.
حق عکس العمل ما هم محفوظ است.»

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن محکومیت این اقدام، نوشت:

«ظاهراً ترکش موشک‌هایی که سپاه به تروریست‌های داعش، سنت‌کام و کومله شلیک کرده به پارلمان اروپا هم برخورد کرده است! همانطور که گفته‌ایم و اثبات کرده‌ایم دوران بزن دررو تموم شده و اروپا بهای این تصمیم احمقانه را خواهد پرداخت.»

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در توئیتر خود نوشت:

«دولت هایی که سازنده بزرگترین تروریست‌های دنیا چون داعش و القاعده و بوکوحرام، جیش الظلم و… هستند، در یک نمایش سیاسی احمقانه نیروی نظامی رسمی یک کشور را که نیروهایش هر روز به دست تروریست‌ها ترور می‌شوند را در لیست تروریست‌ها گذاشته‌اند! در چنین جنگلی زندگی می‌کنیم.»

محمد حسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در توئیتر خود ضمن محکومیت این اقدام، نوشت:

«امنیت تنگه هرمز دست ایران است. کنگره آمریکا و اروپا هزینه زیادی باید برای ‎تروریست قلمداد کردن سپاه بپردازد ‎مجلس اجازه نمی دهد با نیروی مسلح ما که پرچمدار مبارزه با تروریست است اینگونه رفتارشود. اشتباه کردیم در مجلس نهم ‎تنگه هرمز را بر روی تجارت اروپا نبستیم هر چند اکنون در طرح دوفوریتی مجلس این امکان با این اقدام اروپا بوجود آمده است.»

فاطمه محمد بیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز ضمن محکومیت این اقدام در توئیتر خود، نوشت: «اقدام نابخردانه‌ی پارلمان اروپا که اتحادیه‌اش میزبان قاتلانِ ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران هستند، بدون پاسخ نخواهد ماند.
یکشنبه در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد تروریستی اعلام کردن سازمان ناتو را پیگیری خواهیم کرد.
مبارزه با تروریسم واقعی سرلوحه کار ماست.»

زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در توئیتر خود، نوشت:

«‌وقت مماشات نیست. همه کشورهای جهان، عوارض عبور از تنگه ها را می‌گیرند. امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می کند و اروپا بابت امنیت کشتی هایش باید به ‎سپاه ما خراج دهد. جواب سیلی، سیلی است.»

محمد مهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این زمینه در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:
«سپاه پاسداران همواره خط مقدم‌ ‎مبارزه با تروریسم در منطقه از جمله ‎داعش بوده است. اقدام سیاسی و نابخردانه پارلمان اروپا، تأثیری در نفوذ و برتری این قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت. هر اقدامی علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منافع غرب و هم پیمانان آن ها در منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/

ارسال نظر