گازگرفتگی جان ۳ نفر را در شهر قدس گرفت

رئیس مرکز اورژانس تهران از مرگ سه تن درپی وقوع گازگرفتگی در شهر قدس خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، یحیی صالح طبری در این‌باره گفت: در ساعت ۱۰:۳۶ صبح امروز یک مورد حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که به دنبال آن یک دستگاه موتورلانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در شهر قدس، انتهای طالقانی، خیابان مالک اشتر اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که سه تن شامل دو آقای ۲۶ و ۴۸ ساله و یک خانم ۴۶ ساله جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: تکنسین‌های اورژانس محل را به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

صالح طبری با اشاره به کاهش دما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گفت: لازم است که شهروندان حتما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کرده و موارد مربوط به نصب صحیح این وسایل را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر