بازیکن سابق بارسلونا به لیگ برزیل رفت

ستاره سابق بارسلونا به طور رسمی به تیم گرمیو برزیل پیوست.

به گزارش مملکت آنلاین، لوئیز سوآرز با قراردادی ۲ ساله به صورت بازیکن آزاد راهی گرمیو برزیل شد.

این بازیکن از تیم‌های آمریکایی و عربستانی نیز پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد به لیگ برزیل برسد و برای گرمیو بازی کند.

سوارز پس از ترک اتلتیکومادرید به مدت یک نیم فصل برای باشگاه ناسیونال اروگوئه توپ زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر