استقلال خوزستان در دیداری پرگل به ماندن امیدوار شد

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد مقابل مس رفسنجان به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کند تا سرنوشت این تیم برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران به هفته پایانی کشیده شود.

استقلال خوزستان در دیداری پرگل به ماندن امیدوار شد

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های مس‌رفسنجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰ سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «بیژن حیدری» با کمک‌های «فرهاد فرهادپور» و «محسن سلطانی» بر عهده داشتند.

مس رفسنجان که با محرم نویدکیا نسبت به نیم فصل اول کاملا متحول شده، برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل بودند.

استقلال خوزستان که هفته گذشته ناباورانه مقابل پرسپولیس شکست خورد در بیرون از خانه آخرین شانس‌هایشان را دنبال می‌کرد تا با پیروزی در این دیدار، همه چیز را به هفته پایانی موکول کنند و همچنان امید برای بقای خود را زنده نگه دارند.

دقیقه ۱۴: اشتباه وحشتناک مدافعان استقلال خوزستان موجب شد تا رضا دهقانی با ضربه‌ای تماشایی و فنی دروازه فرزین گروسیان را باز کند.

دقیقه ۱۸: سانتر حسین ساکی در محوطه جریمه مس رفسنجان به جواد آقایی‌پور رسید تا این بازیکن با نوک پا گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۷: پاس بلند بازیکنان استقلال خوزستان با اشتباه فاحش داوود نوشی‌صوفیان همراه شد تا آقایی‌پور در این بازی دبل کند.

دقیقه ۳۵: اشتباه دروازه‌بان مس رفسنجان این فرصت را به استقلال خوزستان داد تا باز هم در این مسابقه گلزنی کند. ارسال بازیکنان آبی‌پوش داخل محوطه جریمه مس رفسنجان با جایگیری غلط نوشی‌صوفیان همراه شد تا عثمان اندونگ توپ را به تور بچسباند.

دقیقه ۷۵: در روزی که دروازه‌بان‌های دو تیم روز پر اشتباهی را پشت سر گذاشتند فرشید باقری با حرکت در عرض و شوت زمینی موفق شد دروازه استقلال خوزستان را باز کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر